Przejdź do głównej zawartości

Teraz ja :)

Dzisiaj ja wypożyczyłam szkolnego laptopa, aby nagrać mój głos opisujący wycieczkę po Pradze. Jak skończę przyniosę laptop i dziewczyny z mojej grupy będą przesłuchiwać nagranie a ja będę słuchać ich opinii. Ja jako ostatnia nagrywam wycieczkę do projektu. Jako pierwsza nagrywała Diana - o Budapeszcie, jako druga nagrywała Weronika - o Wiedniu. Jak wszystko pójdzie dobrze to skończymy projekt jako pierwsze...

Mam nadzieje, że dam radę wszystko zrobić w wyznaczonym terminie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Własne quizy

Dzisiaj w szkole na zajęciach tworzyli własne quizy... Mnie i Weroniki nie było, ale wiem co działo się na zajęciach i o czym był nasz quiz. Diana stworzyła w programie Quizizz test o trzech stolicach. Na koniec zajęć można było pograć w przygotowane quizy.... :)                                                                                                                     J.O.